מחלקת שיווק פרויקטים

מחלקת השיווק של קבוצת נת"מ מציעה לבעלי נכסים שירותי שיווק מקצועיים וייצוג מול שוכרים פוטנציאליים.
צוות השיווק בעל ניסיון עשיר ומוכח בתחום הנדל"ן, בקיא ושולט בפרסום בכל ענפי המדיה המובילים.
יחד, נבנית תכנית שיווקית ייחודית לכל פרויקט, התואמת את מטרותיו ותקציבו של היזם.
העבודה מתבצעת בשקיפות מלאה תוך עדכונים שוטפים.

 

תכנית השיווק

  • הכנת מחקר שוק
  • הגדרת קהלי מטרה
  • גיבוש אסטרטגיית שיווק
  • הקמת צוות שיווק ייעודי
  • מיתוג ו-Marcom
  • פרסום בכל ערוצי המדיה
  • סיור מותאם אישית בנכס
  • ליווי המו"מ העסקי

בניית תכנית שיווקית –

הגדרת יעדים ודרכי פעולה לשיווק הפרויקט בשיתוף הלקוח.

הכנת מחקר שוק

מחקר והיכרות מעמיקה עם הפרויקט וסביבתו, הכנת סקר שוק מקיף, הגדל קהלי מטרה רלוונטיים,
מחירים מבוקשים ובחינה של פרויקטים מתחרים.

גיבוש אסטרטגיית מחירים ותכנית חלוקה

השכרת השטחים על פי אפיון שיקבע בין הצדדים, לרבות סיוע בקביעת מחירים רצויים
לסגירה לעומת מחירי שיווק, ובהתאם לגודל השטח ורמת הגמר הקיימת.

הוצאה לפועל של תכנית פרסום

תכנון וביצוע קמפיינים במדיה העיקריים בהתאם למטרות וצרכי הלקוח,
תוך יצירת חשיפה פרסומית מקסימלית לפרויקט במטרה להגיע לכלל קהל הלקוחות הפוטנציאליים.

הקמת צוות שיווק ייעודי –

צוות השיווק משלב אנשי נדל"ן המומחים בשוק הנדל"ן מקומי וכן את מחלקת השיווק של נת"מ.
השילוב מאפשר להתמודד עם כל אתגר מקצועי ולשווק את הפרויקט בהצלחה.

ליווי המו"מ העסקי

ליווי מלא במו"מ וסיוע בסגירת תנאי העסקה מול השוכרים הפוטנציאליים.

לפורטפוליו הנכסים בשיווק – לחץ/י כאן >>

מעוניינים במידע נוסף?

מלאו פרטים ונחזור אליכם